• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 24 آبان 1400
کد مطلب : 145550
+
-

درگیری مسلحانه در قرار دعوا

کل‌کل‌های مجازی دو گروه از اوباش در ورامین، در نهایت به قراری برای دعوا کشیده شد و آنها با استفاده از تفنگ شکاری به جان همدیگر افتادند که در این درگیری 3نفر مجروح شدند.
به گزارش همشهری، شامگاه شنبه رهگذران در حوالی میدان پلیس شهرستان ورامین، متوجه درگیری هولناک چند مرد جوان شدند. طرفین درگیری، دو گروه از اوباش بودند که از مدتی قبل با هم کل‌کل‌ و کری‌خوانی داشتند و این کل‌کل‌ها در فضای مجازی نیز ادامه داشت و در نهایت باعث شده بود که آنها با هم قرار دعوا بگذارند. محل قرارشان نیز حوالی میدان پلیس ورامین بود و اعضای دو گروه سوار بر خودرو راهی آنجا شدند و به‌محض رسیدن به محل، از خودروها پیاده شده و با هم درگیر شدند.
این درگیری در ابتدا با عربده‌کشی و فحاشی میان آنها همراه بود و پس از آن به زد و خورد کشیده شد. هرکدام از این گروه‌ها، یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی شکاری نیز به همراه داشتند که با استفاده از آن شروع به تیراندازی کردند.  در این میان شاهدان وحشت‌زده با پلیس تماس گرفتند و تیمی از مأموران کلانتری 13به سرعت راهی محل درگیری شدند. در جریان تیراندازی میان این افراد، 3نفر از آنها مجروح شده بودند که با حضور مأموران در محل، بقیه افراد پا به فرار گذاشتند، اما مأموران موفق شدند یکی از آنها را دستگیر کنند. در ادامه 3نفری که مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات همه‌جانبه مأموران برای دستگیری دیگر افراد فراری ادامه یافت.
سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، فرمانده انتظامی ورامین گفت: با بررسی‌های پلیسی، هویت سایر افراد حاضر در درگیری، شناسایی شد و عملیات مأموران برای دستگیری این افراد تا بامداد دیروز ادامه یافت و در نهایت مأموران موفق شدند در کمتر از 8ساعت پس از درگیری خونین، 5نفر دیگر را که در درگیری نقش داشتند و فراری شده بودند در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.
وی ادامه داد: متهمان، انگیزه خود از درگیری دسته جمعی را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کردند و تحقیقات برای کشف اسلحه استفاده شده در این درگیری ادامه دارد.

 قتل به‌خاطر سبقت غیرمجاز 
2 برادر که به‌دلیل سبقت غیرمجاز با اعتراض راننده‌ای مواجه شده و در درگیری او را به قتل رسانده بودند دستگیر شدند. 
به گزارش همشهری، این درگیری  نهم مرداد امسال رخ داد و در جریان آن مردی 42ساله در مهرشهر کرج به قتل رسید. در بررسی‌ها مشخص شد که  روز حادثه سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت که 2 برادر بودند به‌دلیل سبقت غیرمجاز و رانندگی خطرناک با اعتراض مقتول مواجه شده و در درگیری او را با ماشین زیر گرفته و به قتل رسانده‌اند. متهمان پس از ماه‌ها فرار سرانجام از سوی پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید